Informatie over de klachtenregeling

Bij B.A.S. Zorg streven wij ernaar om altijd de hoogste kwaliteit van zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat er iets niet naar tevredenheid verloopt. Daarom hebben wij een duidelijke klachtenregeling en een geschillencommissie ingesteld om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij nemen uw klacht serieus en zien dit als een kans om onze zorgverlening te verbeteren. U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij onze klachtenfunctionaris. Deze zal uw klacht zorgvuldig behandelen en samen met u zoeken naar een passende oplossing.

Geschillencommissie

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u terecht bij onze geschillencommissie. De geschillencommissie is onafhankelijk en bestaat uit deskundigen die zorgvuldig naar uw situatie kijken. Zij zullen een bindende uitspraak doen over het geschil. Wij zijn bovendien aangesloten bij de landelijke Geschillencommissie Zorg, zodat u altijd kunt rekenen op een eerlijke en zorgvuldige behandeling van uw geschil. 

Bij B.A.S. Zorg staan wij altijd voor u klaar en doen wij ons uiterste best om u de zorg en aandacht te geven die u verdient. Heeft u vragen over onze klachtenregeling of geschillencommissie? Neem dan gerust contact met ons op.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

 

Contact gegevens:
info@bas-zorg.nl
06 1547 7561